Skit fredagen

Men inte för mig minsann! Jag slapp jobba 15:15-23:30 idag, el slapp och slapp jag bad lite snällt om att få va ledig & det fick jag. Så nu sitter jag här i min ensamhet & äter non stop medan mannen & Jejje spelar fifa. Men vad gör det? Jag har ju hunnit måla handtagen till Pixies garderob som legat halvmålade i hundra år, en hylla och en gammal trädockvagn som jag köpt på loppis. Snart ska jag gå & färga håret och sen sova!

Idag har vi hunnit med ett besök på BVC för 18-månaders kontroll och spruta, en runda på stan & storhandling. Man får mkt uträttat när man är ledig! :)

Nähä nu dör snart datorn & jag orkar inte hämta sladden, dessutom är nog snart färgen torr så jag kan måla omgång nr 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0