Sjuka igen

inte nog med inflammationen i munnen i fredags drabbades vi nämligen av akut maginfluensa! Inte det minsta kul, då jag dessutom va på jobbet. Fick uppsöka toan ett antal gånger kan jag säga. Tur vi var klara när jag precis spydde den värsta kaskadspyan någonsin! Sen var det bara att fokusera dessa 3 långa mil hem i bilen. Men det gick! Natten spenderades sedan på toagolvet, lustigt att jag alltid mår som bäst där när jag har maginfluensa.

Lördagen som egentligen skulle ha spenderats med Nicke & Sofie fick istället bli i soffan till alla Irene Huss filmerna, Pixie fick åka till farmor & farfar. Tack och lov för det. Vi vilade, drack nyponsoppa, cola & åt piggelin. Började mot eftermiddagen att må lite bättre och jag fick i mig en halv macka & Adam en pan pizza.

Vi spritade och städade & grejade innan det va dags för mello. Vi gillade både Danny & Saades låt och självklart Nicke Borg.

Dagen ska nog spenderas i sporthallen i Färjestaden kollandes på bandy, sen får det nog bli storhandling eftersom jag hoppade det i fredags!


Hoppas att lilla älsklingen mår bättre idag! Gud va jag saknar henne ♥



Kommentarer
Postat av: bellabubble

Nä nu har ni varit sjuka länge!!

2011-04-07 @ 20:14:56
URL: http://bellabubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0