Tiden bara försvinner

om dagarna nu när jag börjat jobba. Hinner knappt nånting, och till råga på allt har jag också börjat träna igen! Nu är det dags att ta sig an formen till beach 2011. Igår passade jag även på att fylla 28 år, men kalaset ska vi ha alla 3 gemensamt på Pixies 1 års dag hade vi tänkt, eftersom jag fyller i januari, hon i februari & Adam i mars.

Pixies 1 års present håller på att byggas för fullt här hemma, stommen till köket är på plats, diskhoarna sitter där de ska & även hällen är påbörjad. Kylskåpet slog vi ihop i lördags natt jag & Adam, kanon blir det! Nu är det bara färg, handtag, spisknappar, ugnslucka, micro & lite annat pill som saknas. Men jag tror resultatet blir precis som jag tänkt mig! Så för de som är intresserade av hennes lilla önskelista kommer här lite förslag:

Mat i TRÄ, plast går bort!




muffinsfat, barnensrum


  

frukt, blåelefant



pappelinamatta royaldesign





2 millastolar mio








allt ifrån ikea


  

dockvagn antingen 10-gruppen (inte den färgen) eller mickivagnen! lekmer



Kommentarer
Postat av: Sofie

Svårt det där med 1års presenter. Har ingen aning om vad vi ska önska oss till Leon. När fyller din flicka år?



Sv: Kan tänka mig att man inte har mycket tid över när man börjar jobba. Det är ingen brådska med tre kronor. Vi är inte lika besatta för tillfället, så nu blir det max ett avsnitt om dagen. Jag har också börjat träna, så vissa kvällar blir det inget tre kronor alls :P

Men ungefär hur många skivor till är det, vet du det?

2011-01-18 @ 22:25:11
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0