Renovering pågår

för fullt här hemma! Rummet är snart återställt vad gäller skivor mm, nu återstår bara det roliga iform av tapetsering, målning mm. Hoppas att det hinns med nu i veckan så rummet blir klart innan 1-års dagen.

Köket har tagit fart ordentligt samtidigt som det andra projektet så nu är det tapetserat & målat samt hyllor mm är uppsatta, micron är inhandlad & står på plats. Lite fix & trix kvar sen minsann är det klart! & så som det ser ut än så länge så är jag mer än nöjd måste jag säga!

Igår va Pixie & jag iväg en runda på kosta-outlet & inhandlade 1-års klänningen. En svart/vit ur Lundmyr preppy sortimentet. Fanns sååå mkt fina grejer & många storlekar kvar, så för en gång skull hade jag tur & åkte dit i tid!

Nähä nu blir det en nattmacka sen sömn tror jag, upp 04.15 imorgon för jobb igen...

Kommentarer
Postat av: Kela

Hejhej!



Hittar inte dina mail i min inkorg längre, så prövar skriva här. Vill du fortfarande ha din design? :) Den va ju nästan klar o allt, ska du ha den sätter jag in den i veckan innan datorn lämnas in på lagning.



Kram Kela :)

2011-02-17 @ 20:50:53
URL: http://xkela.se
Postat av: Sofie

Heej!

Nu har jag varit utan Tre kronor i några veckor och börjar få abstinens ;) hihi..

Har inte glömt att sätta in pengar till dig, men min dator har varit sönder ett tag :/ .. och vår gamla skrotdator kan jag inte logga in på banken me. Min man har lånat hem en från sitt jobb nu i helgen så jag ska sätta in pengar. Hoppas inte du trott att jag skitit i dig.



Kram

2011-02-18 @ 22:40:11
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0