Första dagen

på jobbet är nu avklarad! & det gick faktiskt ganska bra måste jag säga. Tiden gick fort, men det är väl så innan man har hunnit sätta sig in i allt igen. De sista dagarna av ledigheten har bara rullat på & det har gått så fort. Vi har faktiskt inte gjort så mkt mer än att kollat på Tre kronor. I helgen kollade vi såklart Lets dance, på lördagen var det innebandy & på söndagen hade vi besök av halva släktet Drevfors & Adams vän Toufik som skulle hjälpa oss att lokalisera den lilla vattenläckan Pixie haft i sitt rum. Tur att vi inte tapetserat & gjort klart där inne nu när vi tvingas riva gips & väva om en vägg. Dumma snö! Men nu har vi iaf lärt oss att vi ska hålla rent på taken. I veckan händer nog inte så mkt mer än jobb för min del, möjligtvis lite träning. Det skulle jag verkligen behöva efter en lång ledighet, en tråkig vinter & massa julgodis mm. Fy farao jag känner mig som en strandad val ung.
Nähä nu är det sömn som gäller, så jag får vakna upp pigg till min lilla skrutta imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att det fungerar bra att jobba igen. Själv ska jag njuta av ytterligare 7 månader av mammaledighet =) Underbart!



Så irriterande när man har kikat ut en sak som man bestämt sig för att köpa, sen bara är det borta =( Jag hoppas det finns att få tag i nån annanstans, för det är ju så fint!!

2011-01-12 @ 10:47:38
Postat av: Maria

Hmm.. mitt namn försvann =/

2011-01-12 @ 10:48:04
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0