Stan

Idag har vi varit & busat på öppna förskolan hela familjen, va kul för Pixie att träffa lite andra barn. Fast hon satt bara & grejade för sig själv i ett hörn tyckte jag. Men däremot på bussen mot stan sen drog hon igång med sitt vanliga blarr! :) Min skrutta. I stan hittade vi en söt hello kitty mössa & matchande vantar, passade även på att stressa in på polarn & oyret för att köpa en vindfleece till henne, men då va alla slut i strlk 74 förutom gul & grön! TYPISKT!! Varför köpte jag inte en när jag hade chansen?! Vi fikade även med Michaela i stan, det va mysigt att prata med henne en stund. Sen blev det premiäråket hem på bussen mot Påryd, men det gick faktiskt kanon! Nu har skuttan somnat & jag fastnade här ett tag. Älsklingen kommer hem lite tidigare idag eftersom han tränat bandy. Lite mys innan kloackan blir natten & vi ska sova iaf! Imorgon lovar jag att jag ska fota lite här hemma, för imorgon blir det hemmadag för mig & Pixie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0