Regn & pysseldag

Igår va jag hos sjukgymnasten på morgonen för lite träning & ström i min onda rygg. Efter det besöket åkte hela familjen till simhallen & busade lite i bassängen, Pixie fullkomligt älskar det! Tyvärr äger vi inget badkar & den lilla baljan är inte alls så kul längre. Badkar står överst på önskelistan! :) Sedan lämnade Adam av oss hos Angelica & lilla Linnea, hon är exakt 4 månader yngre än Pix. Där busade vi, fikade & mös en stund innan det var dags för oss att ta bussen hem till Påryd, då jag helt plötsligt kommer på att jag inte har någon nyckel till ytterdörren!! Typiskt, hur virrig & klantig har jag egentligen blivit? Får ringa min snälla far på bussen & han åkte snällt in till Adam på jobbet & hämtade nyckel & körde hem hit & låste upp åt mig! Tur han är snäll min pappa! Fick jag en trevlig pratstund med honom på kvällen & Pix nån att busa med. Senare kom det 2 killar & hämtade den gamla kylen, frysen & micron som jag sålt på annons. Igår hanns det med mkt kan jag lova!


Idag har vi bara varit hemma & pysslat, städat & grejat. Sågat av & gjort om Pixie busungar rullgardin så den pryder nu fint hennes fönster i lekrummet, har även klätt om ngr backar, skötbordet & gjort en tavla av resterna av tyget. Hängt upp mina fina barbapapakrokar i hallen, klippt av sladdar & skarvat om 2 fönsterlampor i gästrummet samt hunnit med en superlång promenad till handelsträdgården, lagat en massa pannkakor & myst i soffan till idol. Har hunnit med en hel del idag me!


Imorgon blir det dejt med Karro, matlagning & mys kan jag tro, älsklingen ska på företagsfest så vi får mysa själva imorgon.




Pappa & Pix bad




mina älsklingar ♥




morfar & Pix bus




coolingen i pappas keps




min älsklings fis ♥




alltid sååå glad






& en liten söt sommartjej


Kommentarer
Postat av: Marlene

Okej, döda mig nu! Satan så söt hon är! Och blir sötare o sötare för varje dag! Och gaddar har hon fått också! Vill träffa er snart.

2010-09-17 @ 08:38:16
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0