Pysseldag

Jaa det kan man verkligen säga att det varit idag! Vi inledde morgonen med att kladda ner oss riktigt ordentligt med fingerfärgen, jäkla färg till att sitta med. Men vi blev nöjda med trycken iaf. Efter det plockade jag fram gipsavtrycken Pixie fick i doppresent så gjorde vi hand- & fotavtryck i gips med. Efter detta hand- & fotracet åkte pappan till jobbet & Pixie vilade lite. Då passade jag på att greja lite med fotoboken jag började med igår. Har hunnit med ca 32 sidor & hade tännkt göra den ifrån 0-10 månader. Lite pill fram & tillbaks med det där till man är riktigt nöjd kan jag tänka mig. Sen tyckte jag att det var dags för lite frisk luft & vi begav oss ut i trädgården för att hänga upp gungan i ett av våra äppelträd, gunagde en stund innan vi begav oss på en kvällsprommis. Nu somnade lillmysarn för en stund sen & jag tog tag i att måla första strykningen på vårt databord & har hunnit fixa lite till med fotoboken. Nu väntar halv 8 hos mig & idol!







massa små pixhänder & fötter ♥




en gammal bild tagen i Ljungbyholm

Kommentarer
Postat av: bella

Mammas tjej.. vad hon e lik dig!!

2010-09-30 @ 19:02:18
URL: http://bellabubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0