Måndag

& storm utomhus, idag är det verkligen höstrusk & jag har varit inne hela dagen! Storstädat, tvättat, fixat & donat & lagat lasagne som avnjutits med en trevlig vän som kom på besök efter sin praktik i Karlskrona. Det va trevligt att få en matgäst så här på en måndag! Är jag inte van vid då min man jobbar kväll hela veckan. Nu sitter jag & funderar över vad jag ska hitta på resten av kvällen? Sätta in lite foton i album kanske & sen halv 8 hos mig kanske? Fundera lite över julklappar som ska inhandlas när jag & älsklingen åker till ullared 22 oktober! Då blir det mamma & pappamys i Gbg samt en sväng till Ullared. Det ska bli hur mysigt som helst, en natt på underbart hotell med gigantisk bubbelpool, shopping & bara umgås med min man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0