Fika på stan

det är vad jag & Pixie gjort idag. Träffade Michaela en stund på stan idag, inhandlade svart fingerfärg för att kunna göra hand- & fotavtryck samt papper till dessa. Hittade även 2 fina tröjor på H&M till mig själv för en gång skull. Pixie fick två maracas och ngn rosa boll av Mika. Nu ligger jag här i soffan framför en brasa och kan knappt hålla ögonen öppna, är trött! Att tillägga är väl kanske också att jag inlett ett nyttigare liv, dvs inget godis, kakor, chips mm. Hoppas att jag lyckas. Har överlevt i 2 dagar & känner än så länge inget behov!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Aj då.. o fikat på lördag som är en riktig kaloribomb =/ Vart hittade du enbart svart fingerfärg?? När jag skulle göra fick jag endast tag på ett fyrpack o då fick jag endå nöja mig med blå...

Kramen

2010-09-29 @ 08:59:44
URL: http://miasunset.blogg.se/
Postat av: Josse

Hm, men jag får väl fuska på lördag då! :) jag hittade också bara 4-pack först, men sen kollade jag panduro eller vad den nu heter hobbyaffären på baronen! De hade svart på tub för 30:- !! Lyckan var total! :) som jag letat!

2010-09-29 @ 09:11:26
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0