Veckoplanering

Jaa vad ska vi hitta på i veckan. I går åkte jag & Pixie på en tur till kosta outlet, nånting måste man ju göra när man är LEDIG! Vi handlade kalsonger till pappan & så fick Pixie såklart lite kläder. 2 par POP tights & en Hilfigertröja. Såå otroligt söt så att jag bara inte kunde låta bli!





I dag har vi faktiskt inte gjort så mkt, blev väckta vid 08 av anticimex, så jag passade på att ta vara på morgonen & städade lite & fixade och trixade i vår nyinredda barbapapahall :) Sen va vi på vår dagliga låååångpromenad. När vi kom hem lagade vi potatismos & fiskpinnar, tyvärr blev Pixie hungrig innan maten va klar så hon fick inte smaka. Men lyckades fixa 3 burkar okryddad mat till henne iaf. Kvällen har jag spenderat framför TVn & datorn då Pixie somnade redan vid 18!! Hur kommer det sig liksom?






Vad morgondagen har att erbjuda vet jag faktiskt inte. Borde åka in & storhandla egentligen. Får se vad älsklingen säger. Borde hinna med en solning & inhandla ny toning till håret med. För det måste fixas innan lördag. Då den dagen faktiskt också bjuder på utgång! :) Lite snygg måste jag ju va.


Torsdag & sista dagen denna veckan för älsklingen, blir säkert bara en hemmadag för vår del. Undra bara vad vi ska hitta på? Tona håret förstås & tvätta lite me tror jag. Fredagen ska nämligen mannen spendera i sporthallen så bäst jag styr upp det mesta på torsdagen. Så vi hinner mysa lite på fredagen. Då vankas det ju idol & det får inte missas.

Nähä nu bord snart min älskling komma hem ifrån jobbet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0