Torsdag & imorgon är det helg

& det ska firas med middagsgäster & massa god mat! Grekisk pytt i panna & vitchokladmousse till efterrätt. Det ska bli trevligt & gott! På lördag vankas det även 60-års fest för min far, kul att han ställer till med fest. Ett 30-tal gäster ska äta god mat & umgås & även få avnjuta en livespelning. Idag fick vi även ett samtal av gulliga Michaela som frågade om vi ville följa med & fotas & modella för en dag. Bli sminkade & bara ha kul ihop. Bella som var här & hälsade på oss idag fick också äran att följa med. Det ska bli väldigt kul tycker jag. Hoppas & ber till gudarna att min träning har gett resultat till dess så att jag kanske har blivit liiiite smalare iaf. Nästa helg blir det välbehövligt mamma & pappamys i Göteborg på mysigt hotell med gigantisk bubbelpool & ett shoppingäventyr på Gekås. Ser fram emot en underbar helg med min älskade man.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0