Modell för en dag

Mkt trix och fix har det varit inför denna dag, kan villigt erkänna att det tom fixades alldeles föör mkt. Adam hjälpte mig sent som attan i fredags att rulla håret på lakantrasor för att det skulle bli riktigt lockigt. Detta va vi klara med runt 01.30 på lördagmorgonen. Hm inte så smart kanske, hade nog behövt lite sömn me. När jag sedan vaknade på morgonen för att rulla ut alla trasor insåg jag genast att det blev på tok för krulligt, den krull krull krulligaste pudeln kunde faktiskt slänga sig i väggen! Så illa va det & jag bestämde mig i panik för att hoppa in i duschen & förstöra negerkrullet.


  

bjuder på 2 hemska bildbevis på mästerverket! :)


Paniken & stressen fortsatte på morgonen, packning av alla grejer, lösnaglar skulle fixas, skor letades & mat packades. Vi kom iväg senare än planerat som vanligt!! Men jag kom bara 5 min försent till vår mötesplats. Får skylla det hela på det extrema håret & den icke planerade duschen.

När Bella & jag mötte de andra två kompanjonerna insåg vi att vi va överpackade som vanligt, de andra två satt med varsinn knappt halvfull ICA-kasse medan jag & Bella hade värsta väskorna med oss! :)

Vad vi inte visste när vi kom fram va att vi enbart fick vänta, vänta, vänta, kissa, spela kort, äta, kissa igen & vara nervösa! Tiden gick & inget hände, mer än att vi fick lite info samt reggade oss i en dator, fick en lista för att bjuda in en massa vänner till detta gallej!

Efter ett tag insåg vi att för att ha ngt att göra började vi fixa håren, planen va egentligen att fixa håret efter sminkningen för att veta hur det skulle matcha ihop men vi gjorde en rövare & fixa håret först. Dock hände det vi befarade, mitt i hårfixet va det såklart vår tur i sminket. Snygg som få hoppade jag upp på stolen med en stor "teskedsgummanknut" mitt på huvudet! Visade en bild för sminktjejen hur jag ville ha det & ca 20 min senare tycker jag nog minsann att jag liknade tjejen på bilden iaf vad gällde sminket. Teskedsgummanfrisyren va det nu dags att få iordning på & jag måste nog faktiskt säga att jag blev sjukt nöjd med slutresultatet.

Efter allt lockande, plattande, vaxande & sprayande fick vi återigen vänta. Men tillslut va det dags för den efterlängtade fotograferingen, nu va vi nervösare än någonsin. Två att de tre följeslagarna hade planer på att fotas i enbart trosor & jag tänkte minsann inte vara sämre, dock med bröst i en mindre & icke lika fast size som dem valde jag iaf BH på. Efter ombytet va vi ännu mer nervösa & stapplade ner för trappen. Ingen ville såklart börja så jag fick inleda fotograferingen tillslut, kände mig faktiskt inte så obekväm som jag trodde att jag skulle göra så det gick bra! Trots celluliter & en icketränad mage känner jag mig nog ganska nöjd med resultatet iaf.











  








 









När dagen va slut och klockan hade hunnit slå 19 på kvällen, åkte jag hem hungrig & med en extrem huvudvärk så ngn utgång va varken jag el Karro sugen på. Det får bli en annan helg!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kanonfina bilder! Spegelbilderna var superhäftiga! Måste vart skiskoj kan jag tänka mig =)

2010-10-31 @ 22:15:07
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0