Fredagsmys

Nu har jag äntligen hittat tillbaks till datorn igen, blir lite uppehåll ibland när man är mamma till en liten huligan! :) Idag har vi iaf varit en liten sväng på stan, men bara en yttepytte stund. Vi hann med en liten sväng på Åhléns & där fann jag en urgullig liten "kånken" till min lilla skrutt, nämligen en barbapapakånken. Fanns i cerise, mörkblå & svart, hittar tyvärr ingen bild. Men den måste definitivt inhandlas i julklapp. Undrar vad vi ska hitta på mer till henne? En cerise skinnfåtölj ifrån jabadabado står nog på listan me tror jag & en rosa retroracerbil såkklart! Sen får vi väl se om vi kan göra ngr roliga fynd på gekås. Lite roliga aktiveringsprylar tror jag, leksaker har hon definitivt nog av! Hon gillar bäst sitt tåg med plockbitar till, sina mysiga barbapapor & sin lilla pirat. Nähä får väl sätta mig ner & fundera & skriva en liten önskelista till henne. Nu ska jag nog återgå till idoltittandet här i min ensamhet, Adamson är & roddar åt Jill Johnson & jag äter GOOOODIS och myser med en brasa & idol! Hoppas att han kommer snart bara. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0