Fix inför lördag

Idag har Bella & hennes lilla kompani varit här på besök. Barnen har busat som tusan, tom mitt lilla troll hängde på de betydligt mkt större barnen. Men det gick kanon! Under tiden försökte mammorna planera, prova & fixa inför lördag. Bella lånade ngr klänningar & vi pratade hår & "skatbon" Igår införskaffade jag lite prylar när vi va på stan, lite strumpbyxor, underkläder, smink, hårfärg, hårnålar mm, så nu är jag redo! :) Imorgon får jag ta tag i hårfärgningen, sen senare på kvällen ska jag rulla håret på små lakantrasor så jag kan sova & få dunderlockigt hår på morgonen utan att behöva stå timme ut & timme in med locktången. Dryyyygt. Men det blir nog bra. Imorgon ska vi även hinna med lite handling, jag ska nog sola & vi ska kolla på när pappan spelar innebandymatch. Sen blir det bara soffmys framför idol resten av kvällen. För på lördagen blir det tidig morgon.




lillskruttan ♥




busungen har lärt sig att prata i telefon, så nu ringer hon i allt! ♥




sötnosen ♥




kameratjuven




alltid på glatt humör

Kommentarer
Postat av: Artant

Hej, vad gör du ikväll?

puss :)

2010-10-30 @ 20:56:34
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gulle :)

2010-10-30 @ 21:43:53
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0