Extremstyling

det är precis det jag vill ha på lördag när vi ska modella för en dag. Dock hittar jag alldeles för mkt inspiration här på internet så det är såå svårt att välja. Jag är iaf inne på någon form av "vild" håruppsättning & någon cool sminkning, extremt ska det vara. Vardagsbilder kan ju Adam ta på mig här hemma med sina grejer. Känns som att man ska ta vara på chansen vad gäller smink & bakgrunder när man har chansen & proffs runt omkring sig. Hoppas bara att jag rer ut håret själv, känner nog att ekonomin inte tillåter ett frisörbesök för hårfixning trots att jag såå gärna hade velat. Får väl nöja mig med sminkningen som de står för iaf. Kläderna är väl lika problematiskt det, men känns som att kläderna egentligen är skitsamma, det kommer ju ändå vara både hår & sminkning som kommer göra allt om det blir som jag vill. Det ska bli väldigt kul iaf!




bild lånad ifrån http://blog.frisorska.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0