BVC

stod på schemat idag & jag & Pixie fick springa till bussen som vanligt! Att vi alltid ska vara så sena. Väl där gick det iaf jättebra, hon vägde 9070 gram & var 70,5 cm lång. Hon va glad & busig & sååå snäll. Monika var helt säker på att hon va 10 månader hela tiden tills hon läste i papprena & faktiskt insåg att hon bara var 8 månader. Hon tyckte att hon uppträdde precis som en 10 månaders tjej, vinkade, klappade, stod ngr sekunder utan stöd, kröp & busade, pratade, härmade & förstod vissa ord. Så duktig vår lilla tjej.

I veckan ska vi faktiskt inte iväg på några vidare äventyr, ska bara vara hemma & ta det lugnt. På torsdag kväll kommer vi att lämna Pixie i Ljungbyholm eftersom vi beslutat oss för att åka redan kl 4 på morgonen. Känns inte snällt att väcka henne & dra iväg med henne då. Bättre att hon får somna i bilen & sen sova vidare när vi kommit fram. Sedan blir det en natt på grand hotel opera & sen bms hem till vårt lillhjärta igen ♥ Förhoppningsvis rikare på både julklappar, kläder & annat. Ska bli mys med lite mamma & pappa tid.

Helgen efter det står "modell för en dag" på schemat, vi är ett gäng som ska bli fixade & fotade & självklart ska jag ha min lillskrutta med mig! ♥ Efter det bjuds det på utgång! Herregud hur ska jag re ut det? Inte varit ute på riktigt på över 1 år! Men det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad skoj med modell för en dag =) Lycka till =)

Mysigt med lite egentid, vi funderar oxå på en tripp men harig som jag e tar jag med mig lillkillen ;) Haha han lär få dras med mig tills han e 15 stackarn =)

2010-10-19 @ 09:48:46
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0