Aktiv busunge

Trots att hon är riktigt snorig är hon ändå busigare än vanligt. Idag har hela familjen varit en sväng i Tvärskog & kikat lite på motocross. Mannen i huset är sååå sugen på att köpa sig en hoj & börja köra. När jag senast huserade i dessa grusgropar har jag faktiskt ingen aning om men måste väl varit för en 7-8 år sedan? Brorsan körde faktiskt aktivt i fleeera år & det va ett kul liv måste jag säga. Jag va alltid med på både träningar & tävlingar. Roligast va såklart när han körde i Skåne, då bodde vi i crossbussen över en helg så hanns både shopping, Danmark & tosselilla med. Vi får väl se om det får upplevas igen, antingen med pappa el Pixie på hojen!




envis skitunge som vägrade släppa crosstrainern ♥




funkade tillslut




försökte med lite pussar, fast va nog jag som mös mer än vad hon gjorde




på crossbanan










busungen ♥


Eftersom lillskruttan varit vaken hela dagen, med en liten powernap på crossbanan tänkte vi att vi skulle få avnjuta våra enchiladas i lugn & ro ikväll, men tji fick vi för det! Adam lyckades natta henne runt 18-tiden, sjuk & galet trött som hon va så tänkte vi att det skulle gå vägen. Dock hände det vi befarade, precis när maten va klar kom gnället inifrån hennes rum & där satt hon super pigg & inte ett dugg sömning i sängen! Det va vår lilla mys kväll det. Vi som hade roat oss med att blanda dip & grejer. Än så länge är hon vaken & myset har ännu inte infunnit sig. 7 minuter kvar till söndagsfilmen börjar, men tyvärr tror jag inte vi kommer få den super aktiva lilla busungen i säng tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0