SNÖ & mys i fönstret

Idag har jag putsat alla fönster här hemma & även lyckats få upp en del av adventsmyset, dock saknar jag pinnar & skruvar till mina fina vita stjärnor. Undrar vart de kan vara? Har letat överallt känns det som. Typiskt! När jag äntligen va färdig med allt & kämpat med att hålla Pixie i styr medan jag hängde upp belysningen på verandan såg jag plötsligt att det SNÖADE! Regnet har äntligen bytts ut mot SNÖ. Gud så mysigt, tänk om det bara kunde hålla sig kallt så det inte blir blask av alltihop.

Idag har vi även beskådat 2 stora vita tänder i Pixies överkäke, haha vi som trodde att hon bara skulle få sina söta små tänder hon har nere. Men icke, svårt att se i hennes mun, men tyckte att jag kunde se att det va fler på gång nere.

Imorgon ska hon få massa lekbesök här, först kommer Robban med Wilton sen efter det kommer Angelica med lilla Linnea. Mys för Pixie att få träffa sina kompisar & trevligt för mig med lite mammaprat! :)

På torsdag får vi nog minsann ta & åka & handla jag & Pixie, ekar extremt tomt i kylskåpet vill jag lova. Går ju inte direkt att storhandla här i vår lilla affär. Får se om vi passar på att leta lite julklappar när vi ändå är inne i stan eller om vi tar det på fredag då Adam är ledig.

Nähä nu ska jag nog leta upp en varm filt & krypa till kojs & vänta på att mannen snart ska komma hem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0