Så va denna helgen slut

Helgen har varit bra. I fredags installerade vi vårt nyinköpta badkar, jag va snabb som tusan & ringde på en annons på blocket & vi lyckades få köpa badkaret för 1000:-!! Stort kar med både bubblor i ryggen & i hela botten. Än så länge har vi inte kunnat prova att bada med bubblorna då det har tagit oss ganska lång tid att rengöra det. Men vi har provbadat hela familjen utan bubblor. Gud så skönt med badkar & lillplutt som bara äääälskar vatten.

På lördagen va det dags för bandymatch som vanligt, tråkigt nog blev det förlust med jag vet inte hur många mål. Efter det va vi bjudna på fars dags middag hos pappa då de inte kunde förra helgen. God mat & trevligt hade vi hela familjen.

I går åkte Adam & Pix iväg en sväng medan jag städade & tog fram min symaskin & sydde några kuddar till TV-rum nr 2. Senare på kvällen kom Ubbe & Tessan hit, de spelade lite x-box innan vi sedan kollade film.





hmm...lustigt det blev tydligen bara en bild, funkar inte att ladda upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vill oxå ha badkar!! Men får bli ett senare projekt =) Ska ju fixa tvättstuga först... och ekonomin me ;)

2010-11-22 @ 23:16:20
URL: http://miasunset.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo planerna blir att ha tvätt stuga i gamla pannrummet. Jo badrummet är trångt som det är, men snart behöver vi lite större boende och blir det utbyggnad som vi planerat så blir det ett till badrum där nere med badkar.

2010-11-23 @ 10:04:16
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0