Måndag igen

& vi har inte gjort nånting, så tråkigt när det bara regnar hela tiden. Jag har inte ens varit utanför dörren & hämtat posten idag. Får se vad vi kan hitta på denna veckan, inget är planerat än så länge iaf. Till helgen blir det kanske lite julklappsspan, möjligtvis kolla golvfärg till lekrummet så jag kan börja med mitt projekt snart. Nu har jag ju lyckats få iordning på TV-rummet uppe, blev lite omflyttning av möbler mm när vi satte dit badkaret. Men det blev faktiskt jättebra. Förutom att jag numera inte får rum med torkställningen i badrummet, men det får jag väl leva med nu när vi äntligen fått vårt efterlängtade badkar.

Borde försöka hinna putsa alla fönster på insidan denna veckan me för till helgen är det väl faktiskt första advent? Då måste alla ljusstakar & stjärnor upp, tror faktiskt att vi kan få till det rätt så bra med de grejerna vi hade på varvsholmen så så mkt nytt behöver faktiskt inte inhandlas. Fast jag har starka funderingar på att strunta i julgranen i år, då jag är HELT säker på att den absolut inte kommer få vara i fred. Tänkte att vi kanske kunde ha någon form av gren fastsatt i takbalkarna med lite kulor & grejer i, där får de iaf vara ifred. Det tål att funderas på om jag kan hitta nån lämplig gren vill säga. Kulor har jag hittat sååå fina på Åhléns.

Får se om det kan sluta regna någon dag så jag kan ge mig ut på jakt efter en lämplig gren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0