Lekrummet

ska snart genomgå en uppiffning om jag får min vilja igenom. Jag har sååå många ideér om vad som ska göras & nu vill jag genast sätta igång. Tänk om inte ekonomin skulle sätta stopp jämt, gud vad jag hade dona då! ;)

Näst på tur står iaf att måla golvet så som jag vill ha det, vitt med rosa STORA stjärnor. Sen ska det byggas ett kök till lill stumpan, jag har en bild i mitt huvud hur slutresultatet kommer att se ut & jag tror minsann inte att det ska vara något omöjligt projekt. Får se hur mkt som kan göras nu innan jul, men börja kan jag nog.

Tror att jag ska börja bygga på kylskåpet, har talat med min snickare till far idag och han tror på mina ideér så det blir nog kanon! Resultatet kommer att gå i färgerna rosa, vitt & rostfritt såklart :)

Har även hittat lite tyger, schabloner & bokstäver som ska beställas ifrån stoff & stil för en billig peng. Tråkiga tyger & möbler går ju alltid att fixas med lite färg & fix, denna gång blir den nog i form av bokstäver & siffror.

Bilder på resulatet när det väl börjar ta form kommer självklart, men tänker inte avslöja för mkt innan det börjar bli klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0