Lekdejt

Idag har Pixie haft sin bästa killkompis på besök, de har busat, spexat och gjort massa hyss ihop! Hon blir så glad när hon får leka med någon i sin egen ålder & de lekte faktiskt extremt bra ihop. Pixie visade alla sina bus när han va här, hur man klättrar på crosstrainern, river & sliter i lådorna, busar på toan, river ut sopsorteringen, klättrar på vedspisen mm mm mm.

Angelica & Linnea fick förhinder så de kom aldrig idag, men Pixie va glad iaf. Somnade som en stock när de åkt. Sen när hon vaknade busade vi lite & rätt som det va så hörde jag ifrån soffan att hon stod & bankade på trappen. Ingen fara tänkte jag hon kan ändå inte klättra upp. Men tji fick jag för då va hon redan på tredje steget! Oops! Måste fixa grind tror jag. Vildingen. Sen när jag lyfte ner henne efter att hon fick klättra hela vägen upp blev hon galen & skulle genast göra om det igen.

Imorgon får vi se om vi hinner inviga hennes nya pulka & didrikssonoverall hon fått av sin mormor idag. Kan nog bli kul med en promenad i snön innan vi ger oss av mot staden för lite shopping.

Nähä nu ska jag nog förbereda några mackor till mannen som garanterat är hungrig när han kommer.




busungarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0