Julklappar

I år har vi bestämt oss för att inte hålla på och köpa enmassa julklappar, vi har helt enkelt dragit lott om vem man ska köpa till i familjen Drevfors. Känns skönt tycker jag, det blir annars så mkt grejer att fundera över och köpa. Jag skulle köpa till Adam. Så lämpligt när jag redan hade världens idé till honom. Och Adam ska kpa till sin mor & det är faktiskt redan inhandlat & färdigt. Skönt! I min familj har vi bestämt att vi inte ska köpa några märkvärdiga grejer då pappa har planerat att bjuda oss på en utomlandssresa så småningom. Men Pixie ska såklart få lite julklappar. & hon ska faktiskt ge bort några me. Hon är en duktig tjej hon :)

Hon önskar sig iaf om någon undrar :)



Cerise racerbil jabadabado babyproffsen




cerise fåtölj jabadabado kidzshop





napp elodie details babyshop




hood maxi paul frank babyshop



Nova star mössa helst röd storlek medium finns på babyshop, eleraff, kidzshop mm




röda skor vincent i storlek 20-21 brandos




Pumadress storlek 80 stadium




Kök blåelefant


 
* BARBAPAPA RYGGSÄCK SVART, ÅHLENS

* BAKGREJER, BESTICK MM IKEA

*
PUSSEL

* FILMER, ASTRID LINDGREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0