18/11

& det betyder att igår va det lillskrutts 9 månaders dag. Shit va fort tiden går! Snart är det jul & sen är det inte långt kvar till 1-årsdagen. Och den ska firas ordentligt. Eller det hoppas jag ju förstås att julafton gör med eftersom det är hennes första jul. Funderar på om jag ska ta & baka lite lussekatter & julgodis någon dag me. 
Det får nog bli en helg så jag får dona själv i köket tror jag :)
 
Idag har vi varit på en promenad för att hitta en lekplats, men fann ingen & tur va väl det eftersom det regnade. Nu sitter Pix & grejar med sin badbåt & jag bloggar & kollar Beverly Hills 90210, snart ska jag försöka laga lite mat om det tillåts :) Ska försöka se om jag kan sätta mig ner och beställa lite nya kläder till henne me, endel är för små men det mesta är nog nerkladdat med mat :(

Ska se om jag kan hitta någon duglig outfit till mig själv till julfetsen me, hittade en snygg klänning på H&M igår. Får testa den någon dag & se om den duger. Måste ju se lite vettig ut.

Nähä nu är det nog dags för lite middag för Pix iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0