Tisdag & lååång sovmorgon

Idag vaknade min lille fis vad 03.26 & det va dags för lite mat, somnade om till storhjärtats klocka ringde 05.15, efter det somnade vi om igen & vaknade när mamma ringde nångång runt halv 11 sen mös vi en stund till & klev upp halv 12. Nu sover lillfisen igen & storhjärtat är ute med Muff & kör R, bara de inte kör ihjäl sig! Jag har intagit position framför "halv åtta hos mig" & snart böjar "äntligen hemma" Imorgon ska vi nog ut på en superpromenad & hälsa på lite på jobbet, va väääldigt länge sedan jag va där, nu har ju lillplutten blivit sååå mkt större, dock vet jag inte vad hon väger eller hur lång hon är för på BVC har vi nog inte varit på mer än en månad. Ska dir 19 maj & då är det dags för spruta!! Brrr...
Till helgen blir det ngn typ av bilgrejs tror jag & antagligen grill med Momo & Karro. Ska bli trevligt. Förra lördagen bjöds det ju på tacos kalla cider & new moon. Himla gott & trevligt.

Här kommer lite bilder på lillfisan




i sin fina dinodress




pappa är rolig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0