Mkt på schemat nu för tiden

Men än så länge ligger jag fortfarande i sängen! Ska snart gå upp och göra mig i ordning inför dagens efterkontroll och preventivmedelsnack! Hoppas hon har ngt lysande preparat att rekommendera som man inte blir tjock och irriterad av. Igår va vi iväg på BVC med lillebus för vägning, mätning och de hemska sprutorna. Men det gick faktiskt förvånansvärt bra, hon skrek till två gånger sen skrattade hon lika glatt som vanligt igen. Hon hade gått upp 1 kg och växt 4 cm på längden sen sist! Och det betyder 6 kg och 62 cm lång, inte konstigt att kläderna stramar hela tiden! Nu håller vi på att planera dop för lilltjejen me, lokal, präst och tyg till klänningen är bokat och beställt. Nu ska bara inbjudningskort, pynt och allt annat fixas. Men det löser sig alltid, har ju till den 24 juli på mig att fundera! :) nähä nu kanske jag ska pallra mig ur sängen och göra mig färdig inför dagens äventyr!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

=)

2010-05-20 @ 10:24:04
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vinna ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr. de enda du behöver göra är att anmäla dig i inlägget att du är med. Lycka till!



Toppen blogg (:



Kramis <3

2010-05-20 @ 10:32:03
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0