Helt slut

Ligger jag nu i sängen och ska snart sova. Har varit en händelserik dag idag. Först buss iväg till mvc för efterkontroll med bebis hängande över armen i gynstolen, men hon va hur snäll som helst så det gick hur bra som helst. Och allt såg bra ut som tur va, alla värden och allt va kanon. Skönt att höra! Efter det besöket bar det av hem för supersnabbstäd onnan vi drog till fresbeegolfbanan för kastning och invigning av bärselen, funkade kanon förutom solen som ville lysa henne i ögonen hela tiden. När vi sedan kom hem kom moster med familj på besök och vi fikade och pix fick fina presenter. Pratade och hade trevligt när sedan ett par ringde på dörren för visning av lgh då visade det sig att de kände båda moster mfl och min far! Mkt lustigt vad världen är liten ibland. När alla sedan åkte blev det sen handling på maxi och sen bums hem i soffan! Mkt hände denna vackra dag, hoppas på lika fint väder imorgon så jag och pix kan njuta lite av vädret och mysa lite ute på en filt. Nähä nu tokpussa min man innan sömn! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0