Händelserik dag

Idag har vi hunnit med massa saker! Idag på förmiddagen sålde jag, Muff & Adam pappas bil, eller ja va nog mest Matthias som stod för försäljningen, jag fick bara pengarna & skrev kvittot! :-) Sen åkte vi hem & åt lite mumsig mat & drog en sväng till modehuset. Jag köpte solglasögon & en mjukisdräkt till lill beban. Efter det bar det av mot Rinkabyholm igen för middag & klippning av Britt. Nu är jag äntligen hemma & ska krypa ner en stund framför TV:n innan jag ska hämta min älskling på jobbet. Imorgon står kalas på schemat sen är det lååångledigt för Chadam! Skönt! Hoppas min förbaskade träningsvärk har lagt sig lite tills imorgon så jag kan fortsätta arbetandet på kroppen till beach 2010! Känns som att jag kanske är ute lite i sista sekund, men jag har iaf inte ätit choklad på ett par dagar & det är ett steg i rätt riktning! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0