God kväll

Sitter här framför televisionen med en gnällig liten tjeja. Har avverkat både talang & hollywoodfruarna & nu den hemska Petra Mede show, hon är alldeles för hemsk den människan! Idag har mor min varit här & underhållit oss, vi har busat lite & pratat dop & dopklänningar. Min tanke är att faktiskt sy en egen eftersom det absolut inte finns någon klänning som faller mig i smaken. Ska beställa lite tyg & grejer & sen strida i verk & hoppas att den blir som bilden i mitt huvud. Ska även försöka spika ett datum, planera gäster, mat mm inför denna tillställning. Tur att vi är lediga lite denna veckan, eller ja vi är ju alltid lediga men mannen jobbar bara 2 kvällar till, då har vi tid att planera lite.

Till helgen får vi sovbesök av Muff, sen bär det av mot Emmaboda & strippen på lördag, hoppas vädret är bättre än det va i lördags & den bilutställningen. Höll på att frysa ihjäl den halvtimmen vi glodde på skiten rent ut sagt, va absolut inget att ha! Lördagskvällen bjöd istället på trevligt sällskap iform av Karro, Momo & Muff. Veckodejterna med Muff har tagit ett uppehåll, men nu har de börjat igen! Förut va det mumsig mat & "Let´s dance" varje fredag. Denna lördagen bjöd på otroligt god mat, wii & massa skratt & nästan gråt till och med! Bläddrade igenom våra "gamla" liv & de tokigheterna det bjöds på då! Hur hann vi med allt? & hur kunde allt vara så fruktansvärt kul? Sen försökte vi oss på att finna kärleken till Muff eller kärlek & kärlek men nåt i den stilen iaf. Detta ansåg vi vara en nästintill omöjlig uppgift med tanke på hans kräsenhet! Men det löser sig säkert nångång. När han senare lämnade gruppen för ett ragg forsatte kvällen med ngt Adam tjatat om läääänge, nämligen monopol! Efter 3 timmars spelande höll jag på att somna på de ynka 4 gatorna jag ägde, med endast 1 hus på varje. Medan Karro satt & njöt mitt emot med hälften av planen uppköpt & med hotell på alla dessa gator! Ruinerad blev man om man hamnade på hennes gator vill jag lova! Hon slutade som vinnare tillslut iaf. & jag kunde stötta i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0