Borta bra men hemma bäst

Nu har vi njutit av en film och lite mys i soffan, resten av helgen har spenderats i Byxelkrok. Hela familjen har myst i moster kerstis stuga. Vi har grillat, ätit sjukt gott, druckit lite vin och bara umgåtts. Precis vad vi behövde efter mkt jobb och härj med lägenhetsvisningar, städ och besök. Nu är vi hyfs utvilade och går en ny arbetsvecka tillmötes. Jag ska bege mig till Kosta outlet någon dag tänkte jag sen är det mvc besök och till helgen drar vi till Sthlm för att hämta bror och michaela. Ska bli skönt att få hem dem igen! Nähä nu har vi busat färdigt och det är minsann dags för sömn! Morgondagen kanske bjuder på ett träningspass om jag har ork och tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0