Vår

Nu börjar det ljusna utanför dörren, all snö är borta & isen snart smält & gruset bortsopat, bättre kan det väl knappast bli? Igår putsade jag alla fönster & fixade & donade lite på balkongen. Idag skulle jag plantera mina fina blommor jag inhandlade igår men insåg snabbt att jorden inte skulle räcka. Typiskt & älsklingen jobbar, jag som hatar att vänta! Men snart kommer han nog så det blir färdigplanterat! 
Gårdagen spenderades hemma framför TV:n & Let´s dance finalen, såå glad att Mattias vann. Vi åt gott tillsammans med Karro & Momo & Muff & Tove, kycklingfilé med potatisgratäng & guacamole. Väldans gott! 
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men blir nog färdigställa balkongen, ut & knycka lite påskris äta en mumsig lasagne & titta på den nya Wallander. Känner att vi behöver lite familjetid, va länge sedan vi spenderade en ledig dag ihop. Bara massa jobb hela tiden, ska bli skönt med påsk & lite lediga dagar! 
Nähä nu såg jag precis att min lilla skrutta låg helt klarvaken i sin vagn & där ska hon minsann inte behöva ligga! Mys med mami står nu på schemat!
Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0