Tisdag & mkt på G

& jag är nyss hemkommen ifrån mammut & papput som bjöd mig på mat idag, precis vad jag behövde. Hatar verkligen att laga mat när jag är ensam. Igår hade jag turen att bli bjuden på mat av min kära bror & Michaela, & inte vilken mat som helst. Det bjöds på fläskfilé hemlagad potatisgratäng, tsatsiki & beasås med god sallad. Hur gott som helst! Idag är det strålande fint väder & jag ska ut & fixa klart mina krukor på balkongen & pynta med lite påskris! Sen ska jag iväg & sätta på sommardäcken & kolla när älsklingen lirar bandy. Idag blev det en händelserik dag helt plötsligt. Imorgon bär nog kosan av till Göteborg med bror för att hämta passen. Sen är det ledigt för min älskling me! Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0