Myshelg

Lördagen fick jag och lillplutt njuta av ensamma då den älskade pappan låg hemma med huvudet under kudden & hade världens huvudvärk sen kvällen innan! & det kan jag förstå så onykter som han va när han trillade in straxt efter 03 hemkommen i polisbil. Det är min man det! Jag och lilleP roade oss med lite shoppong på modehuset, hon behöver sommarkläder. Och det fick hon. När vi sedan uträttat alla ärenden & kom hem låg han fortfarande och sov. Men då va klockan halv 4 & jag tvingade upp honom för nu ville jag grilla & mysa. & så blev det, vi åt kött, grönsaksspett, potatis & vitlökssås till det drack jag cider & älsklingen cola. Haha. En mkt trevlig kväll & lilleP sov sig igenom både maten & filmmyset så vi fick ägna oss åt varandra lite på egen hand, det va välbehövligt & mysigt!

Söndagen började relativt tidigt, tror vi alla va uppe runt 10-tiden. På dagens schema stod målning av båten högst upp & så blev det! Blev faktiskt jättebra. Fint väder, glass & mys vid pooling blev belöningen efter mkt slit. Lilleplutt firade med ngr skedar potatis & palsternackapuré. Inte är hon stormförtjust direkt, men det måste ju börjas i någon ände. Invigning av stolen hos farmor & farfar blev det iaf.
















handen är godare än potatis & palsternacka!

Kommentarer
Postat av: Bella

naw söta bilder :)!

2010-06-07 @ 23:00:45
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0