Mkt att stå i

Packar för fullt om dagarna, för till helgen bär det av mot Ljungbyholm! Sen får vi se vad det bär av härnäst, ska kika på ett riktigt renoveringsobjekt på söndag! Får se hur det ser ut irl så att säga. Men enligt bilderna har det iaf potensial, hm stavas det så?! Jaa iaf huset ligger helt igenvuxet i Lindsdal. Går det att riva lite väggar och göra som vi har tänkt oss är det helt klart intressant! Frågan är nog bara om vi orkar? Eller rättare sagt om jag orkar, jag är den mest drivande i vårt förhållande kan man väl kanske säga. Och det är jag lite rädd för me, att det mesta ansvaret hamnar på mig! Aja vi får se på söndag!! När jag inte har packat om dagarna har jag sytt Pixies klänning som hon ska ha efter att hon haft dopklänningen på sig på dopet och idag blev den klar, fast då visade det sig såklart att Pixie är för stor och klänningen för liten! Typiskt den som blev så himla bra och jag som beställde mönster i strl 74!! Nu är det bara att börja om från början igen med en större variant och hoppas att jag kan glädja ngn med den mindre! Nähä nu börjar det väl nästan bli dags för sömn för min del me, resten av familjen sover redan som stockar! Natti natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Trevligt om ni hamnar i Lindsdal igen =) Vart ligger huset?? nyfiken Klänningen var kanonfin, synd att den var för liten =(

2010-06-18 @ 09:37:31
URL: http://miasunset.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej! Huset ligger på lidhemsvägen, där borta vid gamla fotbollsplanen innan Preemmacken om du vet vart jag menar! Ett superrenoveringsprojekt, värre än ert tror jag! :) fast ung likvärdigt, fast det är nog bara färgerna i de hemska medaljongtapeterna som skiljer husen åt! :) och en sjuhelsikes mkt större tomt som är betydligt mer igenvuxen än när vi påbörjade er. Kolla hemnet, du kommer spy! :) Men utmaningar är till för att ta sig an och det börjar klia lite i fingrarna nu måste jag säga! :) Jaa klänningen blev fin, typiskt när jag ändå sydde i 74, trodde ju det såklart skulle funka! Men men tur att det bara va "övning" inför den riktiga dopklänningen! Det där va ju lite mer än festklänning som hon skulle ha haft efter kyrkan. Kram kram

2010-06-18 @ 10:24:22
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ojoj jo lite att göra verkar det va =/ Men blir nog kanonfint om man har orken, tiden och pengarna =) En gammal pool fanns det ju oxå =)

2010-06-18 @ 10:45:07
URL: http://miasunset.blogg.se/
Postat av: Josse

Haha ja visst är det! Kan ni komma på ett dopp sen! :) vi ska bo hos Adams föräldrar nu ett tag för att betala lite lån och så, så då skulle vi faktiskt kunna röja i ngt sådant. Kan ju spara ganska mkt pengar plus att vi slipper bo i helvetet! :) men som sagt är det inte alltför allvarligt så skulle det nog kunna bli hur fint dom helst! :)

2010-06-18 @ 11:05:22
Postat av: Josse

Vi orkade ju faktiskt tom bo i ert samtidigt som vi renoverade det. Och det va inte i mkt bättre skick när vi köpte det. Och det blev ju faktiskt fint till slut! :)

2010-06-18 @ 11:07:36
Postat av: Anonym

Jossan för helsike...det har potensial, jag ser det som du....det kommer bli kanon fint.

Och vet du var, jag känner en kvinna som har driftkraft och inte tummen mitt i näven.

Kan någon fixa detta boende är det DU! och din man om du driver honom lite som jag få göra med min....ja du vet!

Välkomna till Ljungbyholm i morgon.



Kramar din svärmor

2010-06-18 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0