Fredag

Idag är det fredag och jag och Pix får klara oss hela dagen utan pappa, hur ska vi lyckas med detta?! Jo, vi ska spendera dagen tillsammans med Louise och Wilton. Vi ska äta lax i någon pastasås och någon mumsig efterrät. Hoppas att dagen går fort så jag får mysa med min älskling snart igen! Imorgon bär det av mot Ljungbyholm en snabbis på förmiddagen för att måla båten, sen ska vi mysa på balkongen med grill och lite vin. Ska bli helt underbart! Va länge sen vi planerade och åt gott bara vi 2. Nähä nu får vi väl vila en stund till jag och fis så vi orkar med dagen!

Kommentarer
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Har temahelg baby just nu på bloggen, tror du skulle gilla det, kika gärna in! :)

2010-06-04 @ 20:10:02
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0