Vi har det bra här i värmen...

...tack vare poolen och takfläkten! Har haft dåligt med tid för bloggen, fullt upp med planering och fix inför dopet! Men börjar likna något, är bara klänningen som ska sys och så måste jag ta tag i baket me. Dopklänningen är tillklippt ska bara sys ihop, sen väntar jag på tyg till en liten cerise tyllkjol som lilla sessan ska ha efter sen på "festen" Vitt linne och en fantastisk liten volang tyllkjol ska jag försöka skapa! Det går nog bra, är mer orolig för klänningen. Hoppas att den blir lagom denna gång! Idag blir det möte hos prästen sen ska vi titta på ett fruktansvärt fint hus. Har glott på två som sett fina ut men som sedan visade sig vara ruskigt fula, trånga och med rötna källare! Nu ska vi snart upp och äta frukost jag och min lille blarrfis! Imorgon ska hon på 5-månaders koll och få 2 sprutor stackaren! Undra hur stor hon är?va såå länge sen vi va där. Och då vägde hon 6 kg och va 62 cm lång om jag inte minns fel! Nu borde hon väga typ 7 kg minst så som hon äter mitt lilla troll! Nähä nu är det grötdags! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0