Torsdag

Och jag ligger här bredvid min blarrande lilla dotter! Hon har lärt sig att brumma som en bil och gör det så fort hon vaknar! Tokstollen min! Hon har även lärt sig att rulla runt åt alla håll och kanter, oftast vaknar hon med huvudet i fotändan på sängen eller rakt över ihoprullad på brädden. Hon kan sitta alldeles själv! Hon är såå duktig. Helt sjukt att hon för 5 1/2 månad sen bara låg helt stilla i min famn och bara sov och sov och sov, och nu har hon blivit världens lilla bustroll!! Idag ska vi på cirkus, passar perfekt i detta tråkiga väder. Och till helgen bär det av mot Byxelkrok. Pappa och hans band ska spela där. Hoppas bara att det kunde vara uppehåll på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0