Husägare

Jaa det har vi blivit nu! Och familjen Drevfors/Palmqvist ska från och med september husera i Påryd! Huset är såå fint och verkligen min och Adams stil. Det blir nog kanon hoppas jag, trots att det ligger långt utanför civilisationen! ;) Ska bli skönt med eget hus, egen trädgård mm. Och såå kul för Lillfisan att kunna vara ute i trädgården. Dopförberedelserna är snart klara och lördagen närmar sig med stormsteg! Nu är det bara salladen och garnering av muffinsen och fisans volangkjol som ska sys om nu tyget ligger i brevlådan idag förstås! Men den snor jag nog ihop lite kvickt! Hoppas att det går bra på lördag och att hon är på bra humör så mkt energi som jag lagt ner på detta dop!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, grattis till huset. :D Såg det på hemnet, och det var bara såå läckert. Lycka till på lördag! :)



Nathalie

2010-07-23 @ 00:50:40
URL: http://www.mammalie.nu
Postat av: Josse

Tack tack! Jag lyckas aldrig kommentera i din blogg! Fattar inte hur jag ska göra. Tror jag lyckats 1 gång! Är nog lite trög! :)

2010-07-23 @ 09:06:50
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0