Fredag

Idag är det äntligen fredag! & den ska spenderas hemma hos Louise, Robban & Wilton tillsammans med alla Pixies killkompisar. :-) Jennie, Hugo & Pontus & Knatte, Camilla & Melker. Ett trevligt litet gäng ifrån föräldrargruppen. Det ska grillas & spelas kubb, blir garanterat en mkt trevlig kväll om Pixie mår bra efter sina sprutor förstås.

Igår möttes älsklingen och jag i stan för att samtala med prästen inför Pixans dop. En mkt trevlig präst så det blir garanterat kanon om nu lillfisan är på bra humör. Efter prästen blev det en macka på subway, mums mums. Sen bar det av mot den efterlängtade husvisningen i Påryd, guuud va fint huset va! Och oddsen stod än så länge på vår sida med bara 3 par på visningen, varav ett verkade inte så intresserade. Men tyvärr va det andra paret, en gammal pojkvän till mig & hans familj sjukligt intresserade då hon jobbade i Påryd & de hade letat hus just där i 1 års tid, kändes lite som loppet va kört för vår del! :-( Får väl se idag hur det slutar.
Efter visningen åkte vi hem, båda kanonsura & jag började sy på Pixans klänning. Den blir nog väldans fin faktiskt om jag får till den som jag vill! Pixan va en riktig liten busfis igår & härjade som tusan med sitt nya torn från ikea sen fick hon smaka lite glass av farfar & det va gooott!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0