Mindre än 2 veckor till BF

Nu är det mindre än två veckor till BF, & herregud va tiden har gått fort. Hoppas bara att resten gör det med & att jag helst slipper att gå över tiden! Det har varit både upp & nedgångar under dessa tio månader, mkt problem med foglossning mm, men har funkat relativt bra ändå. Tungt nu emot slutet har det såklart också blivit, man både går & känner sig som en STOOOR valross! I torsdags va iallafall min sista arbetsdag, så nu är jag låååång ledig, om man nu kan kalla det för ledig, men hemma ska jag va iallafall.
Imorgon bär det av till Stockholm för letande av ny bil, sålde nämligen vår ford idag. & imorgon hoppas jag på en svart opel vectra kombi! Nähä nu dags för sömn om jag ska orka med morgondagen!












Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad FIN du är! Du ser ut att må bra..:)

2010-01-31 @ 20:03:13
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du är så otroligt fin hoppas allt går bra <3

2010-02-01 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0