Dessa försäkringar & papper hit & dit

Idag började dagen redan 07.30 med besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut. Hon växer & jag växer :-) Efter det gjorde vi ett besök hos mammut & papput för lite bytabilplanersnack, slutade med att vi åkte till smålandsmotorcentrum för spaning på en Saab 9-5 kombi. Efter det va det dags att åka hem & röja inför besöket av trygg hansa damen som skulle komma & reda i våra försäkringar. Välbehövligt besök kan jag säga! Försäkringar är viktiga grejer, men nu känns det lite bättre iaf! I övrigt har jag faktiskt inte gjort nånting mer än att bakat negerbollar & tittat på TV. Men lugnt ska man ta det när man både är dunderförkyld & höggravid! :-) Men nu är det 1½ timme kvar tills min älskling kommer hem ifrån jobbet & det är bara skit på TV:n & jag vet inte alls vad jag ska hitta på! Orkar jag dra fram mina målargrejer så här dags & måla lite? Kanske jag minsann skulle göra så min barbapapatavla ngn gång blir färdig?
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0