Vart är bebis?

Idag är dagen D då hon ska komma! Men inte verkar hon vilja det. Trots att jag sprang stan runt med mammut igår i hur många timmar som helst. Mammut handlade lite kläder, termometrar, myggnät mm. & jag köpte en sån där spegel till bilen, en nagelsax & en elefantspeldosa. Nu är nog det mesta fixat, bara badbalja som saknas tror jag & den skulle mammut fixa. Besöket hos BM gick bra igår, allt såg bra ut fast hon är fortfarande inte fixerad. Hoppas att inte det ställer till ngt problem, men enligt henne behöver det tydligen inte ske förrens värkarna börjar. Idag blir det nog stan med min mor en liten sväng sen kanske ikea med älsklingen. Men nu ska jag städa & greja med lite papper om lägenheten i gettot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0