Torsdag & sista arbetsdagen för min älskling

Så skönt med helg, imorgon ska vi till Mairo för att införskaffa oss en rullgardin till lille Pixs rum. Sen blir det middag med bror & hans Michaela, ska bli både gott & trevligt för imorgon vankas det cognacssås har jag hört! Mums mums! Idag har jag varit en sväng hos mammut & papput & pratat lite, sen svängde jag förbi plantagen & köpte fina lila tulpaner som förtillfället pryder vårt köksbord. När jag kom hem lagade jag pasta med baconsås som jag va så sugen på. Sen slappade jag lite framför halv 8 hos mig. Efter det tog jag tag i en monsterdisk & rensning av avloppet! Det behövdes verkligen vill jag lova & konstigt nog verkar mitt försök ha gjort det bättre iaf! Skönt! Nu ska jag snart hämta lovely på jobbet & sen blir det prison break innan sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0