Tisdag & 2:a februari

& det betyder Marlenes födelsedag! Grattis på dig din 23-åriga gamla hynda! ;-) Idag har vi knappt gjort nånting, åt frukost & gick en sväng med Alice i jättesnö vädret sen la vi oss i soffan till ett avsnitt av prison break. Sen sov jag i 2 timmar efter att älsklingen åkt till jobbet, & nu ska jag snart värma lite mat för jag börjar bli hungrig! Idag kommer han iaf hem tidigt min älskling, efter bandyträningen! Jippi, då hinner vi kanske med ett avsnitt till av prison break innan sömn. Nu funderar jag på att röja runt med sugaren här en stund, massa hundhår överallt! Jag får väl göra allt för att den där tjejsingen i magen snart ska vilja komma ut, än så länge verkar hon trivas alldeles för bra i min mage!




en drunknad hund i snön!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack söta underbara du!!! Kan vi inte ses någon dag??? Imon?? Promenad eller nåt? Saknar dig!

2010-02-02 @ 22:45:36
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0