Ensam hemma & evig väntan

Igår va första dagen på min lilla semester innan bebis kommer. Ensam från 14-02 hur tråkigt som helst! Röjde lite här hemma innan jag bestämde mig för att vandra in till stan & kolla lite. Kallt & snöigt va det iallafall! Hittade som vanligt lite kläder till bebis & lite till mig själv me för den delen, en fotfil till mina onda & fnöskiga fötter & nya mormorstrosor som Adam kallar hipstertrosor! :-) När jag kom hem va jag helt slut & kastade mig i soffan till halv 8 hos mig & min egengjorda riktigt goda lasagne. Efter det pysslade jag ihop en kalender jag köpt grejer till på stan. Riktigt fint blev det. Sen avnjöt jag en riktigt varm & skön dusch med peeling, fotfilning, insmörjning av mina stackars fötter & kropp i mitt cocosluktande bodybutter. Riktigt välbehövligt vill jag lova, sen blev det "i hennes skor" i sängen tills jag inte orkade hålla ögonen öppna längre & somnade. Klockan efter 02 någon gång kom min älskling hem & pussade på in helt döa fru i sängen, då slutade han jobba!




Adam va tvungen att fota den gigantiska magen härom kvällen!
Tyckte att den blivit sååå stooor!




Lite shopping från H&M & åhlens




en otroligt söt "dino"dress ifrån lindex




& så lite coola kläder som jag & Michaela inhandlade när vi gjorde ett
supersnabbesök på kosta outlet i söndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0