Date med "lillsyrran"

Idag väckte jag hjärtat tidigt, har en tendens till att vakna alldeles föör tidigt varje morgon trots att jag lägger mig sent. Vi hann med handling på maxi & sen lite frukost & matlagning i form av korv stroganoff & ris innan han skulle till jobbet. Efter det kom Malen på besök, inte en dag för tidigt, gud va länge sedan vi sågs! Vi pratade & åt frödinge kladdkaka & pratade & pratade lite till! Riktigt trevligt va det att träffas! Hoppas bara att det blir lite oftare än vad det varit den senaste tiden.




mums mums snygging!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du gllar min blogg =) Konstigt att se sitt hus på en annan bloggsida ;)

2010-02-04 @ 09:52:39
URL: http://miasunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0