Sömnlös helg...

...pga förkyld lillskrutta! Så i lördags fick hon flytta in i sin resesäng i vårt sovrum, men den dög tydligen inte så hon fick krypa ner bredvid mig & sova där. Men det gick faktiskt rätt så bra, trots att hon låg "lös" i sängen vaknade jag nog bara 4-5 gånger & trodde att hon trillat ur. Vi sov tillslut iaf till halv 11 på morgonen tror jag & det va ju inte direkt dåligt!

Tidigare på dagen lyckades jag & mannen iaf bygga ihop grinden till övervåningen & det blev faktiskt sjukt bra. Vi lyckades tom så bra att vi fick virke över till grinden på övervåningen me. Allt detta till en kostnad av endast 275:- inte dåligt alls! I går målade jag det vita på den, tyvärr hade vi ingen svart färg till armeringsjärnen så får inhandla det ngn dag så den blir klar. 




en dålig bild på trappen, omålad dessutom!

Igår roade vi oss med att skruva ner Adams x-box & eliminera ring of death. De tog nästan hela dagen & hela skiten skruvades ner i mikroskopiska detaljer men jäklar när vi va färdiga med utbyte av skruvar & silveroxid så funkade det!! Helt sjukt. Men lycklig va han som numera har ett x-box som fungerar som det ska.

Idag har vi inte gjort mkt mer än att gå & hämta ett paket iform av en julklapp. Nu väntar jag på min älskling så vi kan få lillskrutt i säng som fortfarande är VAKEN!! Hon sov nog för länge på dan idag för upp tidigt skulle hon minsann...

Imorgon blir det möte på jobbet sen Ikea med Mika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0