Mys i soffan

Mannen kom hem efter en rent ut sagt förjävlig dag! Trött som attan så ikväll har det bara blivit god mat i form av tacogratäng och mys i soffan till idol! Pixie somnade redan kl 19 ikväll, 1 timme tidigare än normalt. Så har fått lite tid för oss själva ikväll, det hinns inte med ofta i alla vardagssysslor, skit arbetstider, sena träningar mm. Jag har pysslat lite med sänghimlen, själva himlen är nog faktiskt klar ska bara upp i hennes tak och dekoreras me. Tyvärr hade jag inga fina rosa paljetter så det står högst upp på beställarlistan för tillfället. Jag insåg ganska kvickt att det skulle ta mig en evighet att sy dit de små rosa rörpärlorna jag hittat här hemma. Men hittade ngr riktigt häftiga cerisa? Hm stavning. paljetter på ngn smyckessida och de va iaf 10 mm stora så de syns nog iaf tillskillnad mot rörpärlorna. Än så länge har kalaset bara kostat mig 35:- ganska billigt för en sänghimmel måste jag säga. Nu återstår det bara att se hur länge den får hänga över sängen innan lillbusen har rivit ner alltihop! Får väl prova imorgon innan jag gör mig besväret att sy på alla paljetter! Nähä nu ska jag krypa ner i mannens knä här i soffan och vänta på upplösningen i idol! Vem åker hem idag? Jag chansar faktiskt på Olle, trots att jag hejat på honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0