Tråkigt väder

Idag ska Pixie och jag åka in till stan en runda tänkte jag, kolla på lite höstkläder och pyjamasar. Hon får minsann sova utan täcke nu sen min nära döden upplevelse igår då hon snurrat täcket stenhårt flera varv runt huvudet! Jag va helt kall i kroppen när jag försökte hitta en öppning! Men ut kom bara en skrattande pix som vanligt!! Men Gud va rädd jag va. Så nu blir det pyjamas på fårskinn ett tag! Lillskruttan bara växer och växer och busar och busar! Krypningen är på G, hon står och gungar fram och tillbaks på alla fyra, 2 tänder är framme och den 3:e på väg, hon äter i stort sett allt man ger henne och vi har bra mat och sovrutiner! Känns kanon. Inredning och husplaner fortsätter och inte blev det bättre av att ikeakatalogen damp ner i lådan igår! Och dagarna går fort, bara 9 dagar kvar!!! I helgen blir det kalas för Henke och Adams far. Hoppas på god mat och en trevlig tillställning så här sista helgen i Ljungbyholm! Adams far fick nyinlagt och nyköpt köksgolv av hela gänget som Adam och jag kämpade ihärdigt med i lördags. Tog oss 13 låånga timmar, men bra blev det! Nähä nu är det dags för pixiebus!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh fyfan vad otäckt!! Tänk så mycket vardagliga ting som kan bli farligt för ett litet pyre... Men så kan man ju inte heller gå omkring och tänka. Tur det slutade bra och att du hade koll på läget :) Hoppas att jag får träffa er snart! Kraaam

2010-08-26 @ 10:52:34
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0